7 Ocak 2014 Salı

Minyatür Perde

Koridorumun bir diğer kendin yap projesi :p minyatür perdem.
Çok ilkel yöntemlerle yapıldı ama çok severek kullanıyorum, şimdilik :)

Marketten banyo havluluğu için satılan aparattan aldım beyaza boyadım. İçindeki şerit kısa geldiği için 2 adet A4 kağıdı kıvırdım kıvırdım yapıştırdım ve uzun bir rustik elde ettim :)
Ardından perdeyi makinede 5 dk orasını burasını diktim duvara monteledim. Sağolsun eski kiracı evin her yerini epey bir delik deşik ettiği için kendi başıma yapıverdim.
Gümüş bir kavanozun içine çiçeklerimden birini yerleştirdim bi kanadına koydum.



Diğer kanadına da paşabahçeden indirimden aldığım fenerimi yerleştirdim.
Ortaya da davetiyemi kesip yerleştirdiğim ikeanın uyduruk çerçevesini koydum.


Girişteki dresuarımın üzerine böyle bir köşe oluşturdum. Aslında dresuar değil, çalışma masasıydı. Ama dresuar gibi kullanıma çok yatkın olduğu için koridora koydum.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder