7 Ocak 2014 Salı

%98 El Yapımı Saat

Herkese merhabalar,
%2lik kısım da ne oluyor derseniz o da eski bir saatin yelkovan ve akrebi. Doğrusu bazen (benim için çoğunlukla) sevdiğim beğendiğim bir şeyin çok da fonksiyonel olması gerekmiyor, gözüme güzel görünsün yeter :)
İşte gözüme güzel görünen bir şey yaptım ve onu paylaşıcam.

Malzemelere gelince;

  • 1 adet çikolata kutusu, içi dolu olursa daha iyi(çünkü afiyetle önce bi boşaltıyorsunuz)
  • 1 adet A4 çıktı alınan beğenilen herhangi bir resim
  • Dekupaj tutkalı (artık ben dekupaj tutkalı kullanmıyorum, adına dekupaj tutkalı diyorlar en uyduruk tutkalı en pahalı tutkal fiyatına satıyorlar. bu sebeple hani beyaz renkli klasik bir tutkal var ya, yoğurt kıvamında, işte ben onu kullanıyorum, mis gibi de oluyor)
  • Kenarı için kurdale (tamamen zevkinize kalmış)
  • Eski bir saatten elde edilen yelkovan ve akrepli motor işte



Evet saati nasıl yaptığıma gelince,

  • Çikolata kutusu ters çevrilir,
  • Ardından dekupaj tutkalı ile resim özenle yapıştırılır(içine de dışına da sürünüz, dışına bilhassa hiç yer kalmayacak şekilde)
  • Kuruduktan sonra ortasından delinip saat motoru yerleştirilir
  • Kurdaleler ile süsleyip tamamlıyorsunuz. Güle güle kullanın :)


 Her çıktığım tatilde bir avuç taş topluyup geliyorum :)
Onları da resimdeki gibi klasik bir kavanozun içine koydum süsledim.
Girişteki ayakkabılığımın üstünü kendimce süsledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder