6 Ocak 2014 Pazartesi

Keçeden Kapı İsimliği Dikimi

Herkese selamlar, sevgiler,
Efenim bu sefer yapım aşamalarıyla birlikte fotoğraflayabildiğim kapı süslerimi tanıtıcam sizlere.
Benim yaptığım ama başkalarına hediye ettiğim kapı süslerim.

Ben sevdim, umarım siz de seversiniz.

 Öncelikle boyutunu tamamen kafama göre hazırladığım kalplerden aynı boyutlarda çifter çifter kestim,

  • makinede kenarlarını ufak bir boşluk kalacak şekilde diktim,
  • ardından ters çevirdim,
  • içlerini elyafla doldurdum,
  • ve o ufak parçayı elimde diktim.

Ardından resimde görülen pembe renkli keçeleri A4 kağıda isimlerini çıktı aldığım kalıplara göre çizdim, kestim.


 Daha önce 1er metre renklerine bayılarak aldığım fistolarımı diktiğim kalplerin kenarına geçirmek geldi aklımdan, geçirdim..Yavaş yavaş diktim elimde ve kalplerimi birleştirdim.



 Son olarak paketledim.

 Kuzucuklarla merakla sabaha kadar beklediler :)

Bu da bir diğeri..
Bu arada resimdeki sandığın macerasını da çook yakında paylaşıcam ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder