6 Ocak 2014 Pazartesi

Esmer Tildam

Hoşgeldin faslını geçtiğimize göre artık bir şeyler yayınlamaya başlayabilirim demektir.
Sizleri sevgili tildam, esmer tildamla tanıştırmak isterim, ennn bi sevdiğim :)



Tildayı ilk blog gezerken gördüm, hoş dedim.. Sonra blogları gezmeye devam ettikçe her yerde karşıma çıkar oldu (niyese benim de hiç karşıma çıkmadı dediğinizi duyar gibi oluyorum, ben de bilmiyorum :) ) ve dedim ki yapmalıyım bu şirin şeyleri.. Google'a  tilda yazdım, "tilda fabric" çıktı karşıma.. Yani yurtdışında piyasası da almıışş yürümüş.. Sonra kumaşlara baktım,baktım, baktım.. İç geçirdim, hepsinden hepsinden istedim..
İstediğimle de kaldım.
Sonra düşündüm, düşündüm..
Vee bulduum!
Çorap :)
Evet tildamın ten kısmını eskimiş püskümüş bir çift çoraptan kestim diktim dolduruverdim.
Sonra iş saç kısmına geldi!
Aksilik bu ya, evde de hiç yumak vari bir şeyler bulamadım, en son kendimi, yeni aldığım pardesümün kollarındaki kürkten mi kessem diye düşünürken buldum...
Neyse saç kısmı için yine eskimiş püskümüş bi çift çorap kullandım. Bi kısım kestim, sonra tek tek tek tel tel tel ayırdım, uğraştım gerçekten.
Ve ortaya enn bi sevdiğimden tildam çıktı, adını da esmer koydum ;)


Pek de hanım hanımcıktır kendisi..

2 yorum:

  1. Merhaba Tilda : ) Pek zarif ve minnoşsun.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ablası, teşekkür ederiz pek bi sevindik biz de :)

    YanıtlaSil