11 Ağustos 2016 Perşembe

Mastit Doğal Tedavisi-ÜZÜM SİRKESİ!

Herkese selamlar,
Uzunca bir aradan sonra bloguma dönmüş olmaktan mutluyum diyeceğim fakat bi selam verip kaçacağım :) Başlıktan da anlaşılacağı üzere anne oldum, şükür biraz büyüttüm, şimdi tekrar hazırlanıyorum :)
Annelik anlatılmaz tek duygu imiş, o yüzden bu konu üzerinde çok bir şey yazamayacağım.
Fakat bebeğimi emzirirken çok kişi tarafından bilinen bir rahatsızlıktan bahsedeceğim, "mastit". Halk arasında süt ateşi diye bilinir..  Allah kimsenin başına vermesin, gerçekten en zor tecrübem bu oldu, neler neler denedim de başarılı olamadım.. Zaten doktor direk antibiyotik diyor, nitekim kullandım da ama nafile.. Derdi veren Rabbim dermanını da verdi ama, hem de öyle mucizevi bir çözüm ki! Çook basit, kokusu dışında hiçbir yan etkisi olmayan bir çözüm: SİRKE! ÜZÜM SİRKESİ...

Bu derde düçar olduktan sonra bir çok yol denedim, lakin başarılı olamadım, geçmedi. Sonra eşimin eczacı bir tanıdığının doğal tedavi ile ilgilendiğini ve yardımcı olabileceğini öğrendim. Telefon ile aradım ve bana çok basit çözüm sundu, sirke. İlk başta pek ümidim yoktu ne yalan, ama inanılmaz bir şekilde ağrısız atlatmama vesile oldu! Ne zaman aklıma gelse gani gani dua ederim kendisine, sevgili Fidan Peşen Özdoğan'a.. Allah ondan da eğitim aldığı hocasından da razı olsun, öyle bir dert ki anlatamam kimse de yaşamasın.. Ama lohusalıktı, bir türlü fırsat bulup da paylaşamadım. Ben çektim başkası çekmesin diye burda paylaşma gereği hissettim, inşAllah birilerine faydası dokunur.. Dokunursa bana da dua edin, 2. anneliğe gidiyorum çünkü :)

Bu arada bir formülü yok, bildiğiniz üzüm sirkesini (elma değil) temiz bir pamuk ile göğsünüzün ağrıyan kısmına, her tarafına da sürebilirsiniz bolca sürün, miktarı da yok ağrıdıkça sürün.. Bebeğe de bir zararı yok, kokudan tiksinmiyorlar, tat olarak da önce siliyordum emzirmeden ama baktım silmeden de emiyor, uğraşmadım.

İnşAllah burdan birilerine faydası dokunur, bu yazıyı bulup okuduysanız demekki çok acı çekiyorsunuz, Rabbim kurtarsın şifasını versin diyorum..
Şimdilik hoşçakalın, bana da dua edin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder