26 Ağustos 2014 Salı

Tesettür Tunik Dikimi-Siyah Beyaz Çizgili

Yeniden selamlar!
Bu tuniği aslında canım bir tanecik kızkardeşime diktim. Bir akşam otururken dizisi olduğunu söyledi, ben de öyleyse sen dizini seyret ben de sana bir tunik dikeyim dedim. Dizi bitimine de yetiştirdim :) yani yaklaşık 2-3 saatte bitti. Ütüsüz mütüsüz gecenin bir yarısı ben giydim denedim.
Tunik ama kalıbını kendim çıkardım. Eşimin doğumgünüme aldığı tuniğin (iyi ki almışsın canım, 1 tunik aldın 10 tunik olarak geri döndü, karlı yatırım :p) üzerine koydum kalıbı çizdim çıkardım. Sonra da bir sürü bir sürü diktim :) Hem çok kolay hem de tam üzerime göre oldu.
Hoş bunun benim üzerime göre olması gerekmiyor ama bedenimiz kız kardeşimle aşağı yukarı(bu satırları okuyorsan beni bozma ablacım :) ) aynı olduğu için rahatlıkla kullanabildim..



 Kumaşın bir kısmı eşit siyah beyazlardı, bir kısmı ise böyle arada lacivert tonları vardı. Bu kısmını arka tarafa yaptım, ben sevdim :)




Gece gece üşenmeyip kombinlediğim için öncelikle kendime, benimle uğraşıp fotoğraflarımı çektiği için kız kardeşime burdan teşekkürler :) ricalar :)

2 yorum: