11 Şubat 2014 Salı

Hayalimdeki Evin Dışı..

Selamlar,
Bu postumda hayalimdeki evin, evlerin :) dış görünümünü paylaşmak istiyorum.. Ne istediğimi biliyorum aslında ama tabi ki bir çok da seçenek var, benim tarzımı resimlere bakınca rahatlıkla anlayabilirsiniz ama diye düşünüyorum :)



Amerikan siding evler en çok hoşuma gidiyor sanırım..

 Ya da beyaz olması yeterli mi bilmiyorum :)

 Bu da ben.. Tabi ki hayalimdeki ben :) Bahçemden kendi yetiştirdiğim şeyleri böyle toplayıp dağların eteklerinde yaşayan "heidi" gibi musmutlu olmak istiyorum..

 Bu da hayalimdeki kocam :D O kadar yoğun ki canım sevgilim şu sıralar :( Böyle evler hayal ediyorum, onun da yapabileceği, yapmaktan keyif aldığı şeylerin olduğu..




 Hayalimdeki eve en yakın olan ev bu sanırım..

 Bu da hayalimdeki biz :) Böyle bisikletimizle çıkıp keyifle gezebileceğimiz bir yerde oturmak istiyorum..


 Hayalimdeki evin vazgeçilmezi, veranda..

 Hah işte bu da tam hayal :D umarım hayallerde kalmaz tabi.. :(

 Verandanın şirinliğine bakın, asma bahçesinin içinde gibi sanki..





 Bahçeli bir evim olsa, böyle bir okuma köşesi yaparım heralde kendime kesin  :)
Hoş, yağmur çamur olduğunda o beyaz tüller nolucak diye de düşünmeden alamıyorum tabi kendimi :D





Bol keyifli hayatlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder