8 Ocak 2014 Çarşamba

"Home" Tutkum

Herkese selamlar,
İçerisinde "Home" geçen markalara, English Home, Tepe Home, My House (Home değil ama :), Home Sweet Home vs vs.. ayrı bir düşkünlüğüm mü var yoksa gerçekten çok güzel mi tasarımları bilemiyorum ama bayılıyorum.
Sanırım evimi çok sevdiğim için.
Hatta ilk evlendiğimde (hala bazen bile) salonuma arada kafayı uzatıp bakıp bakıp mutlu oluyorum :) Country tarzına bayılıyorum, salonumun tarzı öyle. Gönül isterdi ki evimin her yeri öyle olsun ama nasip olmadı..
Tabi ben duruyor muyum, her yerine öyle şeylerden dolduruyorum :D
Mesela mutfağıma tezgahın üzerine çay koymak için kutu aradım durdum. Tezgah üzerindeki kalabalığa hiç dayanamam ama bir kaç tane gözüme güzel gelen şeyi koymak isterim. Bunun için aradım aradım sadece tepe homedaki kuşlu takıma bayıldım. Geldim gittim geldim gittim.. Başka hiçbir yerde böyle güzel bir şeye rastlamadım. En sonunda aldım :)

Bir de english homeda gezerken indirime denk geldim, çok ucuza tek kanat bi tül perde aldım. Aslında mutfağa koymak değildi niyetim ama mutfak zebralarımla çok hoş bi kombin oluşturdu, ben de şimdilik orda kullanıyorum.
Herkese sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder