6 Mart 2014 Perşembe

Bir Kaç Şirin Koridor Antre Giriş Tasarımı Fikri

Herkese Merhabalar,
Yine zaman zaman internette gezinirken bulduğum ve çok beğendiğim bir kaç fotoğrafı paylaşmak istedim sizlerle. Bu resimlerde zevkli ve huzur verici koridorlar girişler paylaşıcam. Bazılarını sadece beğendiğim için bazılarını ise kendimce yapmak için fikir edindiğim için kaydetmişim :)


 Bu doloap yanlış hatırlamıyorsam bir DIY projesiydi..



 Hakeza bu da öyle..

 Odun çerçeve, harika!

 Ya böyle bir köşe.. Hayali bile insanın içini ısıtmaya yetiyor..


 Eskilerin tel dolapları şimdilerin modası..



 Bu da bir DIY çalışması. 3lü klasik sehpalar olur ya, arkadaş onu boyamış, ortaya çok da şirin bir şey çıkmış, emeğine sağlık :)









 Buna da bayıldım, elimden gelebilse oturup kesip çakıp bundan yapıcam.


 Bu yazılara da bayılıyorum, bi gün ben de yapıcam..

 Hasır için farklı bir fikir..

 Değişik raf fikri..

 Hasır için başka bir alternatif ki aslında çok sıradan bir torba ama bu kareyi ortaya koyanın gerçekten harika bir zevki varmış..


 Dantel! Hayatta bu kadar büyük dantel öremem ama örülmüş eskimiş bi tane elime geçerse;) Yalnız rustiğine de ayrıca dikkatinizi sündürürüm :)

 Renkli bir koridor. Bu renkli çerçevelere de bayılıyorum..

 Radyoya bittim.

Güzelliğe dicek yok sanırım..

 Farklı bir raf fikri..




Farklı çerçeve fikirleri ;) Bunlardan da mutlaka denicem.
Herkese sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder