27 Ocak 2014 Pazartesi

Yumurta Kolisinden Çiçek Yapımı / Çerçeve Yapımı

Herkese merhabalar,
İnternette gezinirken gördüğüm ve dayanamayıp nihayetinde yaptığım çerçevemi paylaşıcam sizlerle.
Her ne kadar ilk başladığımda yapamıcam sanırım diyip hayal kırıklığına uğradıysam da sonu güzel oldu, ben sevdim.
Yapım aşamalarını da çektim ki yapmak isteyenler rahat rahat deneyebilsin diye..



Malzemelerimiz resimde görüldüğü üzere bu kadar :)

Öncelikle yumurta kolimizi uzun ince şeritler halinde kesiyoruz. Burada dikkat etmenizi isteyeceğim bir nokta var, kolinin resimde görünen pütürlü yüzünü kullanıcaz, o yüzden kesme işlemlerini ona göre yapınız.


Ardından uzun şeritleri resimde görüldüğü gibi elinizle de bölüp küçük parçalara ayırabilirsiniz..





Minik minik oluşmaya başlayan güllerim..


Ve son hali..
Aslında beyaza boyayacaktım ama böyle sevdim şimdilik, 2011 de yaptığım orda burda sürünen yağlıboya tablomla güzel bir uyum sağladı..

Resimdeki masaya da kısaca değinmek istiyorum.
Yapım aşamaları yok ama eski büyük beyaz bir çalışma masası vardı. Öğrencilik bitince böyle şeyler sıkıcı hale geliyor :p
Bu sebeple ben de biraz değişiklik yapmak istedim, masanın arka tarafını çıkartıp resimde görüldüğü gibi bir karış aşağı monteledim. Araya da hani bilirsiniz siyah klasik meyve sebze kasaları vardır, plastik, onları boyadım, içlerine kumaşlarımı yerleştirdim. Altına da örtü diktim pileli. Ben pek bi sevdim :)

Herkese kucak dolusu sevgiler...

4 yorum:

  1. ilk defa bir bloğa yorum yazıyorum pek bi zorlandım açıkçası nereden yazıldığını bulamadım :) bütün postalarını tek tek gezdim emeğin olanlara bayıldım, en çokta bu yumurta kolisi şeysini beğendim, bende deniycem, bunların bir çoğunu yakından gören biri olarak resimlerinden de güzeller, üretken ruhuna rabbimden bereket diliyorum (tabi bunları yaparken abimi ihmal ettiğin düşüncesine de kapılmadım değil ama neyse :))) görümcenden sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim sevgili küçük görümcem :) aslında ihmal etmemeye çalışıyorum, o evdeyken pek uğraşmıyorum ama bazen evdeyken ve beni duymuyorken (genelde tv izlediği zamanlar :D ) ben de bunlarla uğraşma fırsatı buluyorum işte :)

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil