7 Ocak 2014 Salı

İğnelik ve Havluluk Yapımı

Herkese selamlar,
Bir yerde görmüştüm çok hoşuma gitmişti havluluk. Böyle gördüğüm şeyleri ilk etapta almak yerine "ben bunu yaparım" diyorum hep. Çok mu kıskancım pinti miyim bilmiyorum ama almıyorum onları özellikle :)
Yapabildiğim, elimden gelen her şeyi kendimce yapmaya çalışıyorum ve bu beni almaktan daha mutlu ediyor. Bir sürü bir sürü şey yapmak istiyorum..
Neyse,
İğnelik çok orjinal değil, her yerde karşınıza çıkar. Ben tee ilkokuldayken yapmıştım böyle bir şapka:)
Artan kadife kumaşımdan cd ve tuvalet kağıdı rulosunu kullanarak bu resimdeki iğneliği 5 dakkada yapıverdim.
Havluluğu da karton ve elyaf kullanarak hazırladım. Ayaklarını da eskiden tokalar olurdu böyle pullu ve demirli, işte benim de vardı ve kırılmışlardı. Atmamıştım, atamamıştım :) Kutunun ayağına monteledim. Kenardaki çiçek de benim gelinliğimden. Onu da oraya iliştiriverdim.
Havluluktu ama boş daha güzel görünüyor, ben de öyle kullanıyorum, şimdilik :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder