7 Ocak 2014 Salı

3'lü Çerçeve Yapımı

Herkese merhabalar,
3'lü çerçeveleri görmüşsünüzdür, özellikle madame coco vari yerlerde sıkça karşılaşır olduk. İçim gidiyordu tabi ama çok pahalı oluyorlar. Ben de geçenlerde gezerken bu 3lü ham çerçeveyi buldum. Ana malzemesi nedir bilmiyorum ama hobi dükkanlarında bolca oluyor, boyanıyor her zevke göre.
Ben de bu 3lü seti aldım, beyaza boyadım, acele ettim, eskitme yapmaya çalıştım :)
Sonra kurdaleden 2 şerit şeklinde arkalarına yapıştırdım. En ucuna da yine bir zaman beğenerek bolca aldığım şeylerden(adını bilemedim:) taktım süsledim işte. Ortaya da böyle bir şey çıktı :)
Bu arada madame coco demişken söylemeden geçemicem, sizin de dikkatinizi çekmiş midir bilmiyorum ama neredeyse her üründe insan figürü var, hani şu meleğe benzetilenlerden. Şahsen bu beni gitgide rahatsız etmeye başladı. Çok beğenerek bi battaniye almıştım, uzunca bir süreden sonra farkettim ki 2 yanında melek resmi varmış. Ben kendimce boykot ediyorum almamaya çalışıyorum ürünlerini.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder